آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»انجام پیمانکاری»طراحی فضای سبز و انجام پروژه های کشاورزی
طراحی فضای سبز و انجام پروژه های کشاورزی-pic1

طراحی فضای سبز و انجام پروژه های کشاورزی

شرکت مهستان گستر البرز از علاقمندان با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید
دوستانی که در هر زمینه از فعالیت های این شرکت توانایی همکاری دارند اما به دلایلی مانند کمبود سرمایه،عدم تجربه کافی،عدم وجود امکانات لازم و عدم تخصص مورد نیاز قادر به انجام پروژه های مربوط به کشاورزی نیستند، میتوانند پروژه مد نظر خود را به این شرکت معرفی کرده و به صورت مشارکتی و عقد قرارداد با شرکت مهستان گستر به صورت درصدی همکاری نمایند.
روشهای مشارکت و همکاری:
1- معرفی پروژه از شما.سرمایه گذاری،تجهیز کارگاه و اجرای پروژه با شرکت مهستان گستر .درصد شراکت 80 درصد شرکت 20 درصد همکار معرف پروژه.
2- معرفی پروژه از شما.اجرای پروژه از شما.امکانات و سرمایه گذاری با شرکت مهستان گستر.درصد شراکت به صورت مساوی بین طرفین تقسیم میشود.
3- معرفی پروژه از شما.سرمایه و تجهیز کارگاه با شرکت مهستان گستر و همکاری طرفین در اجرای پروژه که در این حالت درصد مشارکت به صورت 65 درصد شرکت مهستان و 35 درصد برای معرف پروژه.
4- همچنین از دوستانی که در مبحث بازاریابی و فروش با شرکت مهستان گستر همکاری مینمایند 7 درصد از سهم فروش را به خود اختصاص خواهند داد.
قابل ذکر است همکاران محترم پس از معرفی 3 یا 4 پروژه(بسته به ظرفیت و درآمد پروژه) میتوانند با عقد قرارداد با شرکت مهستان گستر به صورت رسمی و قانونی دراین شرکت استخدام گردند و از مزایای حقوق ثابت و بیمه بهرمند شوند.


آگهی دهنده: امیرحسین ابراهیمی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - انجام پیمانکاری در کرج
آدرس: کرج میدان نبوت ساختمان معین
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۷
بازدید: 1275 بار
ایمیل: