آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آب بندی چاله آسانسور-pic1

آب بندی چاله آسانسور

نظر به اینکه حفره چاله آسانسور در زمین و امکان هجوم آب های زیر زمینی به داخل چاله و همچنین حساسیت ویژه آن استفاده از مواد آب بندی معمولی در چاله آسانسور مجاز نمی باشد . لذا با استفاده از این رزین های مخصوص اختلاط با بتن و ایجاد بستر سیمانی مناسب و سپس استفاده از مواد پودری نفوذ گر و یا مواد آب بندی فشار منفی می توان اطمینان داشت که چاله آسانسور همیشه خشک و بدون رطوبت خواهد ماند . استفاده از این رزین در ملات سیمانی و بتن باعث تراکم بالای آن و ضد آب کردن بتن و سیمان می گردد. در این مرحله میتوان اطمینان داشت مقاومت بالای سیمان و بتن می تواند در مقابل محدودی از آب فشار منفی ایستادگی نماید .

در مرحله بعدی با استفاده از مواد پودر نفوذ گر می توان کل سطح را پوشش داد . مواد کریستالی پودر نفوذ گر وارد بافت بتن و سیمان شده و کلیه روزنه های بتن و سیمان را در تقابل رطوبت و کیورینگ مسدود مینمایید . بدین ترتیب کلیه مجاری و روزنه هایی که امکان دارد آب فشار منفی از داخل آن عبور کرده و به داخل چاله وارد شود مسدود گردیده و سطحی خشک را بوجود آورد.

باید توجه داشت مرطوب نگه داشتن پودر نفوذ گر پس اجرا کاملا ضروری است و در صورت عدم توجه به این نکته نتیجه مطلوب بدست نخواهد آمد . روش اجرای آن بسیار آسان و فقط با قلم مو قابل اجرا می باشد . تمامی نقاطی که به نحوی آسیب دیده و یا ورود آب دارند را می توان توسط ملات آنی گیر پایه سیمانی مسدود و ترمیم نمود .

خصوصیات این مواد مقاومت ویژه در مقابل انواع فشارات آب بصورت منفی می باشد و عمر آن به اندازه عمر بتن و زیر آیند می باشد و حتی با ایجاد خراش سطحی عایق بندی سیستم مختل نخواهد گردید چون مواد کریستالی به داخل بافت بتن نفوذ کرده و در داخل بتن به عمل ایزالاسیون ادامه خواهند داد .

قابل توضیح است در صورتی که فشار آب در خارج از چاله آسانسور زیاد شود مواد کریستال شونده در آوندهای بتن با افزایش حجم راه ورود آب را مسدود کرده و چاله آسانسور همیشه خشک باقی خواهد ماند . بدیهی است برای اجرای مواد آب بندی چاله آسانسور باید بتن کاملا نمناک و خیس باشد که مواد آب بندی توسط رطوبت بتن در اولین تماس وارد بافت بتن شود و سپس با کیورینگ متناوب تا عمق کامل بتن نفوذ نماید .
خانه بتن خوزستان آماده همکاری در زمینه آب بندی انواع سازه های زیر زمینی با همشهریات عزیز می باشد . تا رفع مشکلات در کنار شما هستیم
مدیریت : مهندس سراج
09163139545
06132213463


آگهی دهنده: احسان سراج
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خوزستان - اهواز - انجام پیمانکاری در اهواز
آدرس: چهارراه زند خ شهید موسوی نبش خ عظیم
قیمت: توافقی
به روز شده در:۱۳۹۸/۲/۲۷
بازدید: 411 بار
ایمیل: